neem contact op

info@intermedica.nl     024-711 1036    herhaalrecept

FAQ – Vergoedt mijn zorgverzekeraar de factuur van de Intermedica Kliniek?

De nota’s van de Intermedica Kliniek worden uitsluitend (geheel of gedeeltelijk) vergoed door zorgverzekeraars wanneer een consult plaatsvindt op verwijzing van de huisarts of een medisch specialist. De vergoeding is gebaseerd op het passantentarief (zie hiervoor onze tarieven). Het uit te keren percentage is afhankelijk van uw zorgverzekering. Deze regeling wordt toegepast als er geen zorginkoopovereenkomst bestaat tussen een kliniek en een zorgverzekeraar.
De Intermedica Kliniek heeft geen zorginkoopovereenkomst met zorgverzekeraars. Elke zorgverzekeraar is wettelijk verplicht het met u overeengekomen deel van het passantentarief te vergoeden. (Zorgwet, artikel 13)
Als u wilt weten welk deel van het passantentarief uw zorgverzekeraar vergoedt kunt u met hen contact opnemen en navraag doen. Daarbij hebt u de volgende gegevens nodig:

AGB-code Intermedica Kliniek: 22.220300
NZA-nummer: 291-0160
Declaratiecode (DBC-code): 15C632 haar -en nagelafwijkingen/licht ambulant/ huid adnex
Zorgactiviteitcode: 190060
Zorgproductcode: 120701027

U wordt bij een consult gezien door een dermatoloog.
De factuur die u van ons ontvangt bevat alle gegevens om declaratie bij uw zorgverzekeraar mogelijk te maken. Het door de zorgverzekeraar uit te keren bedrag wordt in mindering gebracht op een uitstaand eigen risico.

Je maakt je zorgen over je haar? Kunnen we je helpen?

De hoeveelheid en kwaliteit van je haren gaat steeds meer achteruit en je wilt je daar niet bij neerleggen? Tijdens een consult van een uur wordt je haarprobleem geanalyseerd, stelt een van onze dermatologen een diagnose en wordt met je besproken welke behandelmogelijkheden er zijn.