neem contact op

info@intermedica.nl     0485-711 917    herhaalrecept

FAQ – Moet ik naar de kliniek komen voor een recept?

Een arts mag pas een geneesmiddel voorschrijven als hij/zij zich ervan vergewist heeft dat het geneesmiddel werkzaam zal zijn. Daarvoor is het nodig dat u naar de kliniek komt voor een onderzoek. Daarbij wordt ook de uitgangspositie vastgelegd zodat we het verloop van de behandeling goed kunnen beoordelen en eventueel tijdig bijstellen. Een gespecialiseerde dermatoloog neemt de behandeling met u door.
Naar aanleiding van uw bezoek schrijft een van onze artsen mogelijk een recept-geneesmiddel aan u voor. Recept-geneesmiddelen worden afgeleverd door een apotheek. In geval van een herhaalrecept kunt u vervolgens bellen, e-mailen of gebruikmaken van de functie ‘herhaalrecept aanvragen’ op deze website. U hoeft hiervoor dus niet steeds opnieuw naar de kliniek te komen.

 

Je maakt je zorgen over je haar? Kunnen we je helpen?

De hoeveelheid en kwaliteit van je haren gaat steeds meer achteruit en je wilt je daar niet bij neerleggen? Tijdens een consult van een uur wordt je haarprobleem geanalyseerd, stelt een van onze dermatologen een diagnose en wordt met je besproken welke behandelmogelijkheden er zijn.